domingo, 20 de diciembre de 2015

Bon diumenge a tothom!!^^


Que tal? Com esteu passant el dia? Animats? Avui us vull explicar uan nova tècnica anomenada "Estampació amb bombolles de sabó"


Cal dir que de petita m'agradava molt fer bombolles de sabó i cada dos per tres li deia a la meva mare: Mama, me compras un bote para hacer burbujas de jabón? i la meva mare em deia: Eres un poco pesadita, pero te lo voy a comprar de todas formas! 

Are you ready?

Materials
  • Cartolina blanca 
  • Pintura de diferents colors
  • Aigua 
  • Sabó
  • Pots per barrejar l'aigua, sabó i pintura
  • Canyetes
  • Paper de diari


Primerament, has d'agafar una cartolina blanca i triar els colors que vols fer servir, en el meu cas he triat lila, verd, blau i fúcsia. Un cop triats, agafaràs un pot i l'ompliràs amb una mica d'aigua, després afegiràs una mica de sabó i per últim el color de la pintura triada. Aquest pas s'haurà de repetir tants cops faci falta, és a dir, segons el nombre de colors triats. 

Seguidament, abans de començar a fer l'estampació a la cartolina es recomanable provar de fer les bombolles en una paper de diari o en un altre full, per no fer malbé la cartolina. El que jo feia és fer la bombolla del color triat dins el pot (bufar poc a poc, perquè sinó no surt la bombolla!) i després desplaçar-la cap a la cartolina i deixar-la que exploti sola per tal de que quedi la forma d'esfera. 




Ha de quedar d'aquesta manera! ^^


Espero que us hagi agradat aquesta tècnica i als menuts també! Bones festes a tothom!

No hay comentarios:

Publicar un comentario